onsdag 4. november 2015

Hjemmelengsel

I går hadde jeg den værste dagen hittil her nede. Etter jeg hadde stått opp og vasket leighlighetene til jeg skulle få besøk av mor, far, storesøster og morfar fikk jeg en kjedelig melding. Det hadde skjedd en teknisk feil da de bestilte billettene, så når de møtte opp på Gardermoen i går var flyet kansellert og det var ingen som kunne hjelpe de videre. Jeg hadde gledet meg så lenge til de skulle komme og nå var det like før, også snudde alt. Utrolig dårlig service av supersaver som hevder at de har sendt mail anngående endringene, en mail som åpenbart aldri har kommet frem. Kjenner jeg blir sint, provosert og lei meg. En kjemestor strek i regninga, da jeg hadde lagt planer sammen med de for uka og gledet meg ekstremt mye. I det siste har jeg kjent en del på hjemmelengselen, jeg tror det kommer av at jeg er en del alene på dagen med tanke på ulike arbeidstimer innad i den norske gruppen. Da hjalp det ikke særlig at denne beskjeden skulle komme i tillegg. Jeg prøver å se fremover og tenke positivt, og ikke la dette ødelegge resten av oppholdet. I går og i dag har vært ganske kje, men jeg vet jo at jeg får se de i desember, og da blir det enda bedre å få sett de igjen. Det er viktig å finne på ting regelmessig og finne på masse ting så man får tankene over på andre ting. Jeg trodde ikke jeg kom til å få så mye hjemmelengsel som jeg har fått, men det er også en erfaring og en opplevesle som jeg kommer til å vokse av.

Savner denne gjengen så mye!

- Ane 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar