fredag 20. november 2015

Besøk

På tirsdag fikk vi besøk av Pål fra internasjonalt servicekontor som vi resier gjennom, samt to av veilederene til Ingeborg og veilederen til Mads. På tirsdag kom de til leighligheten våres før jeg ble med Ingeborg og resten til arbeidsplassen til Mads, der vi spiste lunsj. Etterpå tok vi en cappuchino på den vanlige kafeen våres her nede. Så tuslet Ingeborg, jeg og besøket hennes litt rundt i byen før jeg gikk hjem også på jobb. Jeg jobbet i cirka 2,5 time før Nicola og Pål kom og hilste på, etter hvert kom resten av reisefølget og vi spiste på jobben min alle 11. Veldig hyggelig å bli kjent med nye mennesker. Onsdag tok jeg med Pål og veilederene på markedet som holdes hver onsdag i Viale Europa. Der tuslet vi i vel 1,5 time før vi dro hjem, da besøket skulle på jobben til Anna. Da Ingeborg kom hjem fra jobb 12.00 gikk vi til byen og møtte de andre og spiste lunsj sammen. Så dro jeg hjem og på jobb, der jeg var i tre timer før jeg møtte alle de andre og vi dro ut og spiste veldig god mat. To intense, men veldig hyggelige døgn. Takk for besøket! Jeg har ikke så mange bilder fra besøket egentlig.

I går så jobbet jeg som vanlig, noe jeg også skal i dag. I morgen reiser Ingeborg, Mads og jeg grytidlig til Cagliari som er på en måte hovedbyen på øya. Der blir vi til søndag, før det er ny uke igjen. Og nå er det snart bare en uke til jeg får besøk og!!!


- Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar