tirsdag 24. november 2015

Helgen som gikk

Tidlig lørdag morgen tok vi toget til Sassari der vi skulle treffe å skyssen våres som skulle bringe oss til Cagliari. Denne personen fant vi gjennom blablacar som er som uber her nede. Cagliari er på en måte hovedbyen på Sardinia, det tok rundt tre timer med bil fra Sassari og dit. Da vi kom frem ble vi veldig overveldet over hvor stort det var men etter titting i butikker og lunsj hadde vi fått sett en del. Jeg møtte en bestekompis der nede, som jeg viste at kom. Jeg var så utrolig glad, og det var så koselig å se han igjen, og få møte kompisene hans. Etter vi hadde slappet av dro vi ut for å møte han og venna hans, så ble det en bytur. Supergøy helg. Søndagen satte vi på med en dame helt til Alghero igjen.

I går spiste Ingeborg og jeg julepølse og lomper, og julemarsipan. Godteriet fikk jeg i posten mens maten hadde besøket til Ingebirg med seg nedover forrige uke. Veldig koselig, og god start på en ny uke. I dag er det kun 1 uke til jeg får besøk, tiden går så fort. Jeg gleder meg så klart til å komme hjem, men samtidig trives jeg jo også veldig godt her.


Herremåltidet vi hadde i går


Meg og min kjære venn Torbjørn i Cagliari <3 

- Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar