mandag 19. oktober 2015

Søndag

I går stod vi opp ganske tidlig, og tuslet ned til havna. Vi tok en passe stor båt i en halvtimes tid ut til en fantastisk grotte som er et kjennemerke for stedet. Grotto Neptuno, om jeg ikke husker helt feil. Der var det veldig mye fint å se på, man var nødt til å gå gjennom trange passasjer for å komme seg frem, men det synet man fikk var helt ubeskrivelig. Bildene fanger ikke følelsen man fikk da man var der. Etter grotteturen spiste vi lunsj på samme sted som jeg og Ingeborg var på lørdag, og som jeg har spist med klassen min på før. Jeg sa også hadet til klassen min på fredag, noe som var ubeskrivelig trist og rart. Noen av de reiser videre i Italia, mens andre reiste hjem. Veldig gode mennesker, som jeg ble glad i på veldig kort tid. Men jeg har store planer om å besøke de til neste år kanskje.







- Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar