onsdag 16. desember 2015

De siste dagene

Nå nærmer det seg avreise med stormskritt, noe som er helt greit akkurat nå. Jeg gleder meg veldig til å komme hjem til venner og familie. Selv om jeg ikke kunne vært foruten denne turen, jeg har hatt det vanvittig bra her nede og er så glad for at jeg gjorde det. Bloggingen har avtatt litt i det siste da jeg har ordnet en del før jeg skal hjem, pluss at jeg hadde besøk av mine to beste veninner for noen uker siden. Mulig at dette blir det aller siste innlegget, i dag skal jeg på jobben for siste gang og i morgen skal jeg bare pakke og ta det helt med ro.

Så vil jeg takke Ingeborg, tenk å ha så flaks at du får bo med en så god veninne som jeg ikke kjente fra før av. Uten henne hadde dette oppholdet blitt noe helt annet. En så gjennomgod jente som jeg kan snakke med alt om, vi har hatt det mye fint disse månedene og delt hjemmlengsel og gleder. Heldigvis bor vi ikke langt unna hverandre, så vi ses garantert da vi kommer hjem.


Takk for nå Alghero, vi ses igjen!

- Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar